Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Νεο φως στην ψυχη

Και τοτε ξαναγυρισες και μου ειπες οτι μ αγαπας..Την στιγμη που ημουν σιγουρη οτι σε ειχα χασει..Και ο κοσμος μου ελαμψε..Και λαμπει ολο και περισσοτερο καθε φορα που με αγγιζεις και καθε φορα που το ονομα μου ψιθυριζεις..Μια γλυκια θλιψη με πιανει οταν τα βραδια ξυπναω απο τα ονειρα μου τρομαγμενη επειδη δεν εισαι μεσα σε αυτα και θελω να ερθεις να με αγκαλιασεις τοσο γλυκα οπως κανεις καθε φορα και παιρνεις το φοβο μου μακρια...Δεν χρειαζεται μονο το να μου λες οτι μ αγαπας αλλα και να το νιωθεις..Και ξερω οτι καθε φορα που το λες το εννοεις ακομα περισσοτερο..Ξερω πλεον οτι μ αγαπας και οσο και να μην πρεπει να το πω θελω να ειμαστε μαζι για παντα..Εχω αναγκη να ξερω οτι παντα θα εισαι διπλα μου..οταν εχω κατι ασχημο που με βασανιζει..οταν εχω κατι ευχαριστο να μοιραστω μαζι σου..Θελω να εισαι εσυ παντα κοντα μου...Θελω να νιωθω την ανασα σου να καιει το λαιμ μου τα βραδια που κοιμαμαι στην αγκαλια σου και το αγγιγμα σου στο κορμι μου οταν κανουμε ερωτα να φτανει ως τα βαθη της ψυχης μου και να ξυπναει καθε αισθηση,καθε χιλιοστο του κορμιου μου...Θελω να εισαι για παντα διπλα μου γιατι μεσα απο σενα βλεπω την ζωη μου οπως πραγματικα την φανταζομαι...Να μ αγαπας και να σ αγαπω...Αυτο ειναι το νεο φως στην ψυχη...Σ'αγαπω μωρο μου και χαιρομαι που ειμαστε και παλι μαζι.... <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου