Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Δεν πρεπει

Ειναι πραγματα που δεν πρεπει να κανω.. Δεν πρεπει να ειμαι συνεχεια μαζι σου.. Οσο πιο πολυ ειμαι μαζι σου τοσο πιο πολυ σε ερωτευομαι και δεν το αντεχω αυτο.. Δεν μπορω να σε κοιταζω.. Δεν μπορω να μιλαω απλα μαζι σου σαν να μην συμβινει τιποτα.. Εχω τρελαθει μαζι σου... Απλα καποια πραγματα δεν τα πιστευω.. Ολοι μου λενε οτι δεν εισαι σωστος.. Το αυτοκινητο ειναι το λιγοτερο.. Το οτι τρεχεις και ολοι λενε οτι εισαι "σκοτωστρα" περιπαιχτικα ειναι απλα η αφορμη.. Δεν ειναι σωστος, δεν ειναιγια σενα, θα σε ξενερωσει σε πολλα πραγματα.. Δεν το πιστευω.. Χθες αρνηθηκες να πας για αυτο που ηθελαν ολοι γιατι πολυ απλα εχεις δικη σου αποψη.. Γιατι δεν ηθελες, γιατι πολυ απλα δεν ηταν επιλογη σου.. Εφυγες οπως θελησα να κανω και εγω γιατι πολυ απλα δεν αντεχοταν αλλο η κατασταση με τους καυγαδες.. Δεν εισαι αυτο που μου παρουσιασαν.. Αυτο ειναι σιγουρο πλεον για μενα.. Μπορω να πω οτι δεν εχεις καμια σχεση με αυτα που μου ειπαν για σενα... Εισαι τοσο διαφορετικος.. Ελπιζω πως δεν το βλεπω μονο εγω ετσι.. Θελω να ειμαι μαζι σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου