Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Ολο μ αφηνεις να σ αφησω...

Ειλικρινα δεν ξερω για ποιο λογο μπορει να το κανεις αυτο..Απο την μια μου λες οτι θελεις χρονο...Απο την αλλη μου λες να περιμενω τηλεφωνο σου...Μετα μου λες οτι μ αγαπας και τωρα δεν απαντας σε μηνυματα και αναπαντητες πανε και ερχονται...Τι ακριβως πρπει να σκεφτω μετα απο αυτα..?Θελω παρα πολυ να ειμαστε μαζι και ειμαι διατεθειμενη να κανω υποχωρησεις σε πρεπει και σε θελω για να το πετυχω αυτο...Αν ομως δεν ξερω τι ισχυει για σενα τοτε δεν μπορω να πιστεψω ολα αυτα που μου λες το βραδια που μιλαμε ή ειμαστε μαζι(πραγμα σπανιο πλεον)...θελω να δω ενα σημαδι που να μου λεει οτι θελεις να ειμαστε μαζι και εισαι διατεθειμενος και εσυ να το παλεψεις οσο δυσκολες καταστασεις να επικρατουν στις ζωες και των δυο μας και περισσοτερο στην δικη σου ζωη...Αλλα στο εχω ξαναπει..Μιλα...Παντα υπαρχει καποιος που θα σε ακουσει και θα κανει οτι περνα απο το χερι του για να σε βοηθησει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου