Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Παντα χωρις αντικρισμα...

Γιατι παντα στην αγαπη να ειναι ο ενας που μπορει να το λεει μεχρι να ματωσουν τα χειλη του?Γιατι παντα ο ενας ειναι που μπορει και να πεθανει και οι τελευταιες λεξεις του να ειναι "σ'αγαπω"?Και γιατι παντα αυτος που το λεει να μην εχει αντικρισμα απο τον αλλο?..Γιατι να μην μπορεις να μου λες οτι μ' αγαπας για παντα ενω εγω μπορω.?Και το κανω..Και θα συνεχισω να το κανω οτι και να γινει..Θα σου πω σ αγαπω ακομα και αν μου ζητησεις να πηδηξω απο το ψηλοτερο κτιριο..Τα τελευταια λογια μου πεφτοντας θα ειναι ποσο σ αγαπω..Και λυπαμαι αν δεν εχεις χρονο αυτον τον καιρο για να με βλεπεις οσο συχνα θα ηθελες..Αλλα λυπαμαι που δεν μου λες ποσο μ αγαπας καθε μερα..Γιατι εισαι πραγματικα πολυ τυχερος που εισαι μαζι μου...Οχι εγωιστικα..Υπαρχουν πολυ καλυτερες κοπολες εκει εξω..Αλλα μπορω με μεγαλη σιγουρια να σου πω οτι καμια απολυτως δεν προκειται να σ αγαπησει οσο σ αγαπαω και να δωσει σε μια σχεση ολο της το ειναι..Γιατι αν παλευεις σε μια σχεση που δεν λειτουργει τοτε δεν αξιζει..Αν ομως εισαι σε μια σχεση που αξιζει να παλευεις και δεν αναγνωριζεται τοτε ειναι χειροτερα...Θελω ενα απλο σ αγαπω απο τα χειλη σου ν ακουσω..με ενα μοναδικο τροπο που μονο εσυ μπορεις να το πεις..Και τοτε να ξαναζωντανεψει αυτη η καρδια που χθες το βραδυ κοιμηθηκε με δακρυα να βρεχουν τα μαγουλα της και ομως βρηκε οση δυναμη της εμεινε για να σ πει και παλι "σ'αγαπω".....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου